نوشته شده توسط : azar yousefi
 

درخت سبز کیش

آب های سطحی در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، به همین دلیل اين منطقه از سرسبزي ویژه ای برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز  احداث گردیده است.

درخت سبز تقریبا بین 500 تا 600 سال عمر دارد و كهنسال‌ترين درخت لور جزيره کیش به شمار می رود. بر روی شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نظر اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. بسیاری از مردم بر این باورند که اين درخت شگون دارد و به همين سبب به قصد برآورده شدن نيازشان و آرزوهایشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندند. شما هم اگر حاجتی دارید امسال در تور کیش 94 حتما سری هم به این درخت بزنید.

درخت لور يا انجير معابد، معروفترين درخت جزيره کیش می باشد. اين گونه درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور ، برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌گرداند. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که همانند چتري بر روي زمين سايه مي‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند

مجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تورکیش ایجاد شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبزش با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه خواهد برد. در اين مجموعه برای آسایش و راحتی شما گردشگران تورکیش نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز واقع شده است.

درخت سبز کیش

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درخت سبز کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دريايى كف دريا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیش می گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضای بسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

***********************************************************

Dariush Hotel Kish

   Dariush Hotel Kish


Dariush Grand Hotel in Kish Island is a five star hotel which is built with an investment Hussein sabet. The hotel is designed PersepolisThe hotel has two exterior of "The Garden" and "sea" is, and has increased the beauty of the hotel. 

Facilities Dariush Hotel Kish : Billiard Room , Coffee in lobby , Conference Room , Laundry , Safety deposit box and mini bar , Inside the room there is the possibility of using satellite channels , Explore the markets , Sightseeing tour in the beautiful island , Cafe , Buffet breakfast , Transfer , Gym .

 

مطالب مرتبط :

هتل داریوش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10 hectaresIt is located in a beautiful green environment. Beach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf are very niceFirst and Best Marina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eye of any visitor. Wonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities and beautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to make your experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzziStandard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop , Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.

منبع : هتلهای کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

 

 

بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود . ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

پیست کارتینگ کیش

اولین پيست كارتينگ در جزيره كيش و در ایران پیست کارتینگ كيش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پيست هاي کارتینگ در خاور ميانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است. پيست کارتینگ كيش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولين دوره مسابقه های كارتينگ قهرماني كشور می باشد كه موجب شده در ايران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتينگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبيل رانى در سطح حرفه اى است.

 

 

 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك کیش از بزرگترین مراکز ورزشی کیش است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مجموعه ورزشي المپيك کیش دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيسسالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي، فوتبال، جودو ، كاراته، تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك کیش مهیا شده است. چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد. 

 

 

 

 

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها و مانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعث شده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمییز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک کی باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

آدرس هتل قائم کیش: بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون کیش

هتل قائم کیش


هتل قائم کیش

 


منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع : هتلهای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

سافاری کیش

هیجان اتومبیلرانی با خودرو های offroad در سافاری کیش

ثبت نام متقاضيان تور سافاري در هتل هاي کیش و مجتمع هاي تجاري جزيره و يا رزواسيون خود مجموعه صورت میگیرد همراه با ترانسفر رایگان به مجموعه ، توقف بين راه برای استراحت و عکاسي ، دیدن غرفه هاي صنايع دستي ، صرف غذا و نوشيدني هاي سرد و گرم در رستوران همراه با موسقي زنده محلي ، بازگشت به هتل بوسیله ماشین های ون و ميني بوس و خدمات ویژه VIP، ترانسفر با لیموزین. 

 سافاری کیش

 

سافاری کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: سافاری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

کلوپ غواصی و دریایی کیش

 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

در مراکز تفریحی کیش و باشگاه های آن آموزش های متفاوتی چون اسکی روی آب , گشت تفریحی در اطراف جزیره کیش , غواصی , جت اسکی , آکواریوم شناور , گشت با قایق های تندرو , شاتل سواری , ماهیگیری تفریحی , قایق سواری با قایق های پدالی , تور جزیره های اطراف و... ارائه داده می شود. این مجموعه های ورزشی و تفریحی کار خود را از ساعت 9 صبح آغاز می کنند و اکثرا تازمان غروب آفتاب آماده پذیرش گردشگران عزیز می باشند. برای حفظ امنیت و رفاه گردشگران یک فروند شناور جست و جوگر و نجات غریق به صورت 24 ساعته و رایگان در اطراف و حاشیه جزیره برای ارائه خدمات خود حضور دارند. علاوه بر این امور دریایی وظیفه دارد تمامی فعالیت های کلوپ های غواصی و دریایی کیش را کنترل نماید. 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلوپ غواصی و دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پیست کارتینگ کیش

تور کیش پیست کارتینگ

پیست کارتینگ کیش یکی از تفریحان مهیج و مفرح این جزیره است که پایه یک اتومبیل رانی در سطح حرفه ای می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش های هیجانی و اتومبیل رانی هستند حتما به این پیست بروند تا هیجانات خود را تخلیه نمایند. پیست کارتینگ کیش علاوه بر این که  اولین پیست کارتینگ ساخته شده در ایران است بزرگترین پیست کارتینگ در سراسر خاورمیانه نیز می باشد.

تور کیش پیست کارتینگ

این پیست دارای 8000 متر طول و 700 متر عرض می باشد. پیست کارتینگ کیش میان مردم جزیره , گردشگران و مسافران تور کیش بسیار پرطرفدار است به طوری که می توان گفت پرطرفدارترین مرکز تفریحی در تمام جزیره می باشد. این مجموعه موتورهای ATV (موتورهای 4چرخ) و ماشین های کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. علاوه بر همه این موارد دوره های مسابقات کشوری در پیست کارتینگ کیش برگزار می گردد. مسافران تور کیش که موتور سواری و اتومبیل رانی را دوست دارند به پیست کارتینگ جزیره زیبای کیش سر بزنند.

تور کیش پیست کارتینگ

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست کارتینگ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بولینگ در کیش

تور کیش بولینگ

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

تور کیش بولینگ

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بولینگ در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند.

مطالب مرتبط:

 

هتل شایان کیش

 

 

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگنمازخانه و رستوران است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 

 

هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 

 

هتل شایگان کیش

 

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش و صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

آکواریوم کیش

کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از آکواریوم کیش دیدن کنند. دریای آبی و نیلگون خلیج فارس دارای انواع گوناگون آبزیان و ماهی ها می باشد که به راحتی می توان آنها را در داخل آب های پاک و شفاف خلیج فارس مشاهده کرد. بهضی از این آبزیان بسیار جالب و حیرت آور هستند. آکواریوم کیش داخل کانون هنر قرار دارد و شما می توانید از این آکواریوم دیدن کنید و گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی که شاید تا کنون از نزدیک ندیده اید را ببینید و لذت ببرید.

آکواریوم کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

تور کیش باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش از جاذبه های گردشگری فوق العاده این جزیره می باشد. این باغ 3 هکتار وسعت دارد و در حال حاضر روزانه 500 گردشگر از این باغ دیدن می کنند. در این باغ دو قسمت جداگانه برای نگهداری از پرندگان فراهم شده است که در قسمت اول گردشگران و مسافران تور کیش از مسیرهای سرسبز و بسیار زیبا و منحصر به فرد عبور میکنند و پرندگان را داخل قفس مشاهده می کنند. و اطلاعاتی در مورد هریک از آن ها مانند نوع تغذیه , ویژگی ها , زیستگاه و... بر روی قفس درج شده است.

تور کیش باغ پرندگان

در قسمت دوم فضایی باز به مساحت 2 هکتار برای پرواز آرادانه پرندگان فراهم شده است. در این باغ بیشتر از 55 گونه پرنده از قاره افریقا , امریکا و آسیا وجود دارد. در برکه ای که وسط باغ وجود دارد فلامینگوها , ایبیس ها , قوها , انواع لک لک ها , پلیکان های خاکستری و... نیز وجود دارد. از دیگر گونه های که در این باغ وجود دارد می توان به طوطی سبز , کاسکو , طاووس ها , کاکاتوآلبا , ماکائو , پنگوئن پا سیاه , قرقاول چینی و... اشاره کرد. علاوه بر این تمساح پوزه کوتاه یا گاندو , میمون و آهو و... در این باغ نگه داری مس شود. مسافران تور کیش به هیچ وجه دیدن از این باغ را از دست ندهید. 

تور کیش باغ پرندگان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

درباره کیش

 

تور کیش نقشه جزیره کیش

در اثر حرکات متوالی صفحات عظیم قاره ها حدود 200 میلیون سال پیش و فشاری که آن ها روی هم می آوردند چین خوردگی ها و کوه هایی را پدید آورده و باعث شد که شبه جزیره عربستان همراه با صفحه های قاره افریقا به سمت شمال حرکت کند. بعد از میلیون ها سال این شبه جزیره از افریقا جدا شد و به آسیا متصل گردید. فشار ناشی از حرکات صفحات از سمت جنوب غربی به کشورمان ایران وارد شد. این فشارها باعث چین خوردگی های بزرگی در این قسمت از فلات ایران گشت و رشته کوه های زاگرس را پدید آورد که از شمال غربی تا جنوب شرقی امتداد دارد. بیشترین ارتفاع رشته کوه های زاگرس را قله دنا در بویراحمد با 4409 متر ارتفاع دارد که در اثر پدیده کوه زایی پدید آمده است.ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به سمت خلیج فارس به تدریج کاهش یافته و در نهایت در اعماق آب های خلیج همیشه فارس به صورت چین خوردگی های کوچک پنهان شده است. جزیره کیش حدود 200 سال قبل و دیگر جزیره های تنگه هرمز در خلیج فارس سازه های رشته کوه های زاگرس و تاقدیس های این چین خوردگی ها می باشند. مسافان تور کیش لازم است بدانید که کیش به منای تیر دان یا ترکش است زیرا وقتی در ارتفاعات اطراف آن قرار میگیرید مانند تیر به نظر می رسد. گفته می شود که نام قدیمی جزیره کیش کیان بوده. کیان از سلسه کیانیان گرفته شد زمانی که کیکاووس به فارس رفت و در سیراف فرود آمد.

تور کیش نقشه جزیره کیش

 

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخریتور لحظه آخری کیشتور دقیقه 90 کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش

 

 

 

شرکت مپنااز سال 81تاکنون بااستفده از مهندسی معکوس/طراحی محصول ونوآوری مهندسان ایرانی موفق به ساخت تجهیزات حوزه انرژی شده است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنا امروز درچهارمین همایش بین المللی وهشتمین همایش ملی مدیریت فناوری درجزیره کیش گفت:این شرکت سهم ویژه ای برای تحقیقات وهمکاری با مراکز پژوهشی کشور قائل است.

دکتر محسن حامدی خودکفایی وصادرات محصولات نیروگاهی را مستلزم افزایش بوجه های تحقیقاتی وحمایتهای مالی دولت از تحقیقات بنگاه های اقتصادی دانست وافزود:سهم بودجه تحقیقاتی کشور از تولید ناخالص ملی، کمتر از کشورهای ترکیه/هند وچین است.

وی گفت: در حالیکه سهم بودجه تحقیقات کشور از تولید ناخالص کشور 43صدم درصد است این مقدار برای ترکیه86صدم/هند81صدو چین یک و98صدم درصد است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنابامرور بودجه های تحقیقاتی 50ساله کشور گفت:اگرمی خواهیم تولید فکرکنیم وخلاقیتهای دانشمندان جوان ایرانی را به کالای سرمایه ای تبدیل وتجاری سازی کنیم ،باید راهی بهتراز آنچه که در گذشته پیموده ایم را بپیماییم.

شرکت مپنا ، ۸۵درصد از ظرفیت نصب شده شبکه برق کشور، با بیش از ۵۶ هزارمگاوات و به ارزش قراردادی بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار را مهندسی، تامین تجهیزات، احداث یا سرمایه‌گذاری می کند.

این شرکت ازآغاز تأسیس در سال ۷۱، ۱۰۰ طرح به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو را در کارنامه خود ثبت کرده است. علاوه بر آن ۶۰ محصول گوناگون و ۸۵ نوع خدمات مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی مدیریت فناوری، با حضور كارشناسان و ميهمانان تور کیش و با موضوع 'نوآوری و تجاری سازی دانش و فناوری با تاکید بر نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان10 و 11 آذردرجزیره ادامه دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مسابقات كيش قابل مقايسه با ديگر مسابقات جهان نيست

مسترز فورنل اسپانیایی كه درزمره بهترين تنيسورهاي جهان است مسابقات فيوچرز كيش را ازنظر كيفيت، هماهنگي ، امكانات وبرنامه ريزي از بهترين مسابقات جهان دانست

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، مسترز فورنل اسپانیایی که پیش از این دررنكينگ جهاني درجايگاه ۲۳۶ تنیس‌باز برتر جهان قرار داشت موفق شد عنوان قهرمانی هفته یازدهم رقابت های بین المللی تنیس کیش را از آن خود کند.

 فورنل در بارسلونا علاوه بر اینکه یک بازیکن حرفه‌ای است در بخش مربیگری نیز فعالیت می‌کند و این بار برای نخستین بار با حضور در جزیره کیش در مسابقات بین‌المللی فیوچرز که در حال برگزاری است شرکت کرد.

وی در هفته اول مسابقات که هفته یازدهم رقابت ها در سال ۲۰۱۴ در ایران محسوب مي شود در بخش انفرادی و دوبل به همراه هموطنش قهرماني را از آن خود کرد.

فورنل با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اظهار داشت: برگزاری و سازماندهی مسابقات تا کنون بسیار خوب بوده و یکی از امتیازات این بازی ها برگزاری مسابقات در زمین های با کیفیت است. در سایر مسابقات در سراسر دنیا بازیکنان باید نگران محل اقامت، تغذیه و رفت وآمد باشند واين موضوع يكي از دغدغه‌های همیشگی بازیکنان است اما در کیش شرایط خوبي دراين بخش ها برای تنیسورها  و همچنين مسافران تور کیش كه به عنوان بازديد كننده حضور ميابند فراهم است.

تنيسور اسپانيايي افزود: من با وجود سابقه شركت دربسياري از رقابت ها چنین هماهنگي وكيفيتي‌ را در هيچ يك ازمسابقات كشورهاي مختلف ندیده بودم.

فورنل  ادامه داد: در اروپا هرگز چنین مسابقه‌ای با این شرایط پیدا نمی‌کنید. برگزارکنندگان مسابقات فیوچرز در اروپا چندان اهمیتی به بازیکنان نمی دهند و در اسپانیا چنین مسابقاتی برگزار نمی شود . البته من در مراکش هم مسابقه داده‌ام آنجا هم خوب بود اما قابل قیاس با کیش نیست و در این مسابقات امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای تنیسورها فراهم است تا خستگی ۳ هفته ای مسابقات رفع شود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان گفت:  با توجه به اینکه در این فصل شرایط جوی اکثر کشورها به ویژه اروپا بسیار سرد است کیش محل خوبی برای رقابت تنیسورها است به همین دلیل شاهد حضور بازیکنان خوبی در این بازی ها که به مدت ۳ هفته پیگیری می شود هستیم و با توجه به اینکه اینجا شرایط بسیار خوبی دارد به همه پیشنهاد می کنم تا در این مسابقات حضور يابند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مسابقات كيش قابل مقايسه با ديگر مسابقات جهان نيست ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()