نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر متور مشهد خرداد 97شهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی است. هتل امکاناتی مانند سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبتتور مشهد فروردین 97 و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر، اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه، فروشگاه، ترانستور مشهد تابستان 97فر فرودگاه، دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته مسافران تور مشهد می باشد.

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری جنب پارک صتور مشهد بهار 97دا و سیما

 

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 


هتل هما 2 مشهد

 

هتل پنج ستاره هما 2 مشهد، در منطقه ای سرستور مشهد خرداد 97بز و آرام توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان تور مشهد تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و تور مشهد فروردین 97دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي و یا در مسافرت تجاري و کاری ، فراهم کرده است. دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و متور مشهد تابستان 97یهمانان عزیز تجربه کنند.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشتور مشهد بهار 97هد بلوار خیام

 

هتل هما 2 مشهد

 

هتل هما 2 مشهد

 


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد از هتلتور مشهد خرداد 97 های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند. هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجتور مشهد فروردین 97لل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد. همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند. همچتور مشهد تابستان 97نین هتل دارای صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز متور مشهد بهار 97ی باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد: مشهد، میدان بسیج، بین امام رضا 34 و 36

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد

مجتمع نور گلستان یکی از هتل های 3 ستور مشهد خرداد 97تاره مشهد می باشد که در ساتور مشهد فروردین 97ل 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل دارای 5 طبقه و 14 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله، سشوار و... برخوردار است. اتاق سمینار موجود در هتل نور گلستان گزینه مناسبی برای برگزاری نشست های کاری می باشد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به مواردی مانند: صندوق امانات، کافی شاپ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق، پذیرش 24 ساعتتور مشهد تابستان 97ه و ... اشاره کرد. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

 

آدرس هتل نور گلستان : مشهد مقدس , خیاباتور مشهد بهار 97ن جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های 4 ستاره مشهد,امکانات هتل پردیسان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درتور مشهد لحظه آخریویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده استور مشهد فروردین 97ت و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاق های مختلف می باشد و پنجتور مشهد بهار 97 رستوران دارد که رستوران ها هر کدام دارای منوی مجزا از هم برای مهمانان تور مشهد دارند. یکی از رستوران ها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای مهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به تور مشهد اردیبهشت 977 مدل متنوع سرو بکنند.

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضاتور مشهد خرداد 97 علیه السلام بین امام رضا 24 و 26 

هتل مجلل درویشی مشهد

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 


هتل بین المللی قصر مشهد

هتل 5 ستاره بین المللی قتور مشهد ارزان قیمتصر مشهد دارای محیطی مطلوب می باشد و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختلف هتتور مشهد فروردین 97ل، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین دلیل برای مسافران تور مشهد انتخابی مناسب می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنتور مشهد بهار 97ی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموتور مشهد اردیبهشت 97س حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود. برای درخواست ترانسفر زمان و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است.

امکانات هتل: بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و ستور مشهد لحظه آخریونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان است.

آدرس هتل بین المللیتور مشهد خرداد 97 قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی کوثر نابتور مشهد ارزان قیمت مشهد در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابتور مشهد بهار 97ه، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت، استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال، متور مشهد لحظه آخریایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی،ماشینتور مشهد اردیبهشت 97 ظرفشویی، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش تور مشهد خرداد 97و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است. خدمات هتل کوثر ناب مشهد: بوفه صبحانه رایگان، ترانسفر از فرودگاه تا هتل، سرویس رفت به تور مشهد فروردین 97حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 

 

هتل کوثر ناب مشهد

 

هتل کوثر ناب مشهد


هتل پارس مشهد

در شهر مقدس مشهدتور مشهد ارزان قیمت هتل 5 ستاره پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپتور مشهد لحظه آخریذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد دارتور مشهد بهار 97ی ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد. اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان، سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تتور مشهد اردیبهشت 97نیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، ختور مشهد خرداد 97شكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در اختیار مهمانان تور مشهد می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد: مشهد بلوار وکیل آباد، تقاطع خیابان شهید تور مشهد فروردین 97صیاد شیرازی

 

هتل پارس مشهد

 

هتل پارس مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید بربلیط دبی خرداد 97جمان در سه طبقه با زیر بنایی حدود 92 هزار متر مربع در دبی بنا شده است. در طبقه همکف اختصاص به پارکینگ برای اتومبیل ها می باشد. در این مرکز خرید بسیاری از مارک های معروف جهان وجود دارد. این مرکز خرید دارای 19 غرفه میبلیط دبی اردیبهشت 97 باشد که در زمینه لباس، لوازم الکتربلیط دبی فروردین 97یکی، دکوراسیون و.... فعالیت می کنند. در حال حاضر طرح توبلیط دبی تابستان 97سعه این مرکز خرید در حال انجام می باشد. به زودی این مرکز خرید با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه، ساخت مراکز اداری، سالن های سینما، باشگاه بدن سازی و .... در نظر گرفته شده است . مسافران تور دبی با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه بلیط دبی بهار 97را که می خواهند تهیه نمایند.

مرکز خرید برجممان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی 

 


مرکز خرید اربیان دبی

مرکز خرید اربیبلیط دبی خرداد 97ان دبی یکی از بهترین و مشهورترین مراکز خرید دبی می باشبلیط دبی اردیبهشت 97د که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است. این مرکز خرید در جاده الخوانیج می باشد. در مرکز خرید اربیان 200 فروشگاه به طور بزرگ و کوچک به فروش اجناس مختلف می پردازند. این مرکز خرید از امکبلیط دبی بهار 97اناتی مانند: سرویس بهداشتی، رستورانبلیط دبی تابستان 97، امکانات ورزشی و.... برخوردبلیط دبی فروردین 97 دار است.

مرکز خرید اربیان دبی

مرکز خرید اربیان دبی

 


مرکز خرید امارات مال دبی

مرکز خرید مال دبی یکیبلیط دبی خرداد 97 از بهترین مراکز خرید های دبی می باشد که در سال 2005 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید دارای 466 فروشگاه می باشدبلیط دبی بهار 97. مرکز خرید امارات دارای یک سیاره سحر و جادو است  که مرکز  سرگرمی و ماشین سواری برای کودکان می باشد. از امکانات بلیط دبی اردیبهشت 97این مرکز خرید می توان به سینماها، پیست اسکی سرپوشیده که در دنیا شهرت جهانی دارد اشاره کربلیط دبی تابستان 97د. در بلیط دبی فروردین 97این مرکز خرید انواع فروشگاه های کتاب، لوازم التحریر، هنری، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، عطر و.... وجود دارد. مسافران تور دبی می توانند وسایل مورد نیاز را در این مرکز خرید خریداری کنند.

مرکز خرید امارات مال دبی 

مرکز خرید امارات مال دبی

 


مرکز خرید ابن بطوطه دبی

یکی از بزرگترین مراکز خرید دبیبلیط دبی خرداد 97، بازار ابن بطوطه می باشد که دارای 6 تیمچه جدا است که براساس فرهنگ و معماری 6 ملل مانند هند، پارس، مصر، چین، تونس، اندلس بنا شده است.جالب است که برای ورود به این مرکز خرید باید ازبلیط دبی اردیبهشت 97 گیت هتل ابن بطوطه گذر کرد. این هتل نیز جز هتل های لوکس و مدرن دبی می باشد. 

این مرکز خرید همبلیط دبی تابستان 97چنین دارای چندین سالن سینما و تئاتر، شهربازی و سینمای مبلیط دبی فروردین 97ختص کودکان می باشد. مسافرین عزیز تور دبیبهتر است قبل از رفتن به این بازار کاتالوگ راهنما را مطالعه کرد و بعد به مرکز خرید بروند.این مرکز خرید علاوه بر جنبه تجاری از نظر معماری جالب است و هر ساله توریست هایبلیط دبی بهار 97 زیادی را به خود جذب میکند.

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,بهترین مراکز خرید دبی,مراکز خرید معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران فیش هات دبی

در پشت مرکز خرید کاریشقیمت بلیط دبیما و در منطقه عود میثا رستوران فیش هات واقع شده است کهبلیط دبی تابستان 97 انواع غذاهای دریایی را سرو می کند. منوی غذای این رستوران شامل چیپس و ماهی، حموص با روغن زیتون، انواع ماهی های هندی و تند، خرچنگ و ... می باشد که با قیمتی مناسب مسافران تور دبی میتوانند سفارش داده و از خوردن غذایی لذیذ لذت ببرند. امکانات این رستوران نیز شامل اینترنت رایگان، تحویل سفارش در محبلیط دبی بهار 97ل اقامت و پارکینگ رایگان می باشد. 

آدرس رستوران فیقیمت بلیط دبیش هات دبی: منطقه عود میثا، خیابان هشتم، نزدیک لامسی پلازا، پشت مربلیط دبی خرداد 97کز خرید کاریشما

 

 

رستوران فیش هات دبی

 

رستوران فیش هات دبی

 


رستوران مجلس البهار دبی

در کنار برج العرب دبی رستورقیمت بلیط دبیانی کویری و ساحلی به نام مجلس البهار واقع شده است که فضایی رمانتیک و آرام را برای مهیمانان عزیز تور دبی فراهم می آورد. این رستوران انواع  غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای را سرو می کند. تماشا کردن غروب خورشید یکی از لذت بخش ترینبلیط دبی تابستان 97 ویژگی های ساحلی و کویری بودن این رستوران است.

یکی از ویژگی های جالب این رستوران این است که در کنار آن نمایش بلیط دبی بهار 97اسب سواری، مجلس حنابندون و ... برگزار می شود که مهمانان را بسیار سرگربلیط دبی خرداد 97م خواهد قیمت بلیط دبیکرد.

 

رستوران مجلس البهار دبی

 

رستوران مجلس البهار دبی

 


رستوران و بار ایتالیایی سولو

در مرکز شهر رستورانی ایتالیاییقیمت بلیط دبی واقع شده است. که غذاهای خانگی و بین المللی ایتالیا را سرو بلیط دبی تابستان 97می کند. مایحتاج این رستوران برخی بنا به برداشت دبی و برخی وارد می شوند. رستوران سبکی مدرن و شیک دارد که تجربه ای هیجبلیط دبی بهار 97ان انگیزی را رقم میزند. 

مسافرین عزیز تور دبی علاقه مند به غذاهای ایتالیایی می توانند برای صرف ناهار از ساعت 12:30 تا 3:30 ظهر و برای صرف شام و بار از سابلیط دبی خرداد 97عت 7 بعد از ظهر تا 1 بامداد به رستوران مراجقیمت بلیط دبیعه کنند.

 

 

 رستوران و بار ایتالیایی سولو

 

رستوران و بار ایتالیایی سولو

 


رستوران آبشار دبی

یکی از اولین رستوران های ایرانی قیمت بلیط دبیکه در سال 2000 افتتاح گردید رستوران آبشار می بابلیط دبی تابستان 97شد که تا به امروز 2 شعبه دیگر نیز افتتاح کرده است. این رستوران بسیار مورد توجه ایرانیان و غیر ایرانیان قرار گرفت که با دکوراسیون و معماری خاصبلیط دبی بهار 97 و با شکوه خود مشتریان زیادی دارد. 

مسافرین عزیز تور دبی که علاقه مند به خوردن غذاهای با کیفیت و البته ایرانی هستند می توانند با پرداخت قیمتی مناسب بهترینبلیط دبی خرداد 97 غذا را میل کنند و از فضای آرامشبخش این رستوران لذقیمت بلیط دبیت ببرند.

 

رستوران آبشار دبی

 

رستوران آبشار دبی

 



:: برچسب‌ها: رستوران آبشار دبی,رستوران و بار ایتالیایی سولو,رستوران مجلس البهار دبی,رستوران فیش هات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران آرمانی دبی

رستوران آرمانی از رستوران مبلیط دبی خرداد 97عروف در دبی می باشد. این رستوران در برج خلیفه واقع شده است. بشقاب هایی با دیزیبلیط دبی اردیبهشت 97ن های بسیار زیبا در این رستوران شیک و لوکس سرو می شود. انواع نوشیدنی های گوارا با غذاهای رستوران سرو شده و بعد ازبلیط دبی فروردین 97 آن می توانید دسر های بی نظیر این رستورانبلیط دبی بهار 97 را امتحان کنید. به دلیل کیفیت غذایی بسیار خوب مورد توجه بلیط دبی تابستان 97مسافران تور دبی قرار گرفته است.آفر بلیط دبی

رستوران آرمانی دبی

رستوران آرمانی دبی

رستوران آرمانی دبی

 


رستوران ایتالیایی ربرتو دبی

رستوران ایتالیایی ربرتو که سر آشپز آن ربورتبلیط دبی اردیبهشت 97و رلا است در منطقه مراکز تجاری دبی قرار دارد.  رستوران ربرتو یکی از بزرگتریبلیط دبی خرداد 97ن نام ها در صنعت آشپزی می باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی که مسافران تور دبی می توانند در این مکان آرامش بخش به صرف ناهار یا شام بپردازند. بلیط دبی فروردین 97در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی در محیبلیط دبی تابستان 97طی با طراحی زیبا سرو می شود.  رستوران ربرتو از 12 ظهر تا 2 صبح باز و آماده خدمات ربلیط دبی بهار 97سانی به میهمانان عزیز می باشد.آفر بلیط دبی

رستوران ایتالیایی ربرتو دبی

رستوران ایتالیایی ربرتو دبی

 


رستوران پیرشیک دبی

در سال 2011 بر روی سواحل نیلگون خلیج فارس رستوران پیرشیک افتتاحبلیط دبی خرداد 97 شد و در عرض 10 سال توانسته گردشگران تور دبی بیاری را به خود جذب کند. در این رآفر بلیط دبیستوران انواع غذاهای دریایی، بلیط دبی اردیبهشت 97اروپایی و عربی سرو می شود. محیط این رستوران بسیار آرامش بخش و رمانتیک مبلیط دبی فروردین 97ی باشد که با موسیقی کلاسیک و زنده ای که می نوازند این آرامش را چندیدن برابر می کند.

ساعات کاری این رستوران ظهرها از بلیط دبی بهار 971 تا 3 و شب ها از 7 تا 11:30 است که می توان با رزرو قبلیبلیط دبی تابستان 97 استفاده کرد.آفر بلیط دبی

 

 رستوران پیرشیک دبی

 

رستوران پیرشیک دبی

 


 

رستوران نوبو دبی

در هتل آتلانتیس دبی رستوران نوبو قرار گرفته است. این رستوران غذاهایبلیط دبی خرداد 97 ژاپنی و عربی را صرف می کند. بهترین غذای این آفر بلیط دبیرستوران با ماهی cod سیاه سرخ شده که با سس شیرین میسو سرو می شبلیط دبی اردیبهشت 97ود. این رستوران جز یکی از رستوران های کلاسیک دبی محسوب میشود.

نکته جالب این بلیط دبی تابستان 97است که این رستوران کلاس هایی مجزا برای کودکان و آموزش تهیه سوشی، شیرینی و چای از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 14 دربلیط دبی بهار 97 نظر گرفته شده است. این رستوران محیطی کلاسیک، آرام و دلچسب دارد. و رستورانی مناسب برای مسافرین عزیز تور دببلیط دبی فروردین 97ی می باشد.

 

 

 رستوران نوبو دبی

 

 رستوران نوبو دبی

 



:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,معرفی بهترین رستوران های دبی,رستوران نوبو دبی,رستوران پیرشیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

خور دبی

آبراهی که از سمت بلیط دبی خرداد 97 خلیج نیلگون فارس به سمت دبی کشیده شده است و باعث شده تا دبی را به دو نیم تقسیم کند خور نام دارد. در سال 1954 حاکبلیط دبی فروردین 97م وقت دبی دستور به عریض کردن این آبراه دادن تا کشتی ها بتوانند در آن کناره کنند و به تجارت بلیط دبی اردیبهشت 97بپردازند.

امروزه در این آبراه انواع کشتی و قایق های چوبی آماده برای پذیرایی و سرویس دادن به مسافرین عزیز تور دبی هستند. هزینه کرایه آنها 40 تا 50 درهم است. مسافرین عزیبلیط دبی تابستان 97ز می توانند با کرایه کردن آنها ساعتی با تماشای شبلیط دبی بهار 97هر دبی از دور لذت ببرند. 

 

خور دبی

 

خور دبی

 


برج خلیفه

آسمان خراشی به طول 818 متر در بلیط دبی خرداد 97دبی وجود دارد که بزرگترین آسمان خراش دبی است این برج دارای 160 طبقه  می باشد که بیش از 1000 واحد مسکونی و بلیط دبی تابستان 97اداری دارد همچنین در طبقات پایینی این برج هتلی به نام هتل آرمانی وجود دراد که با کادبلیط دبی اردیبهشت 97 ری مجرب در خدمت مسافرین تور دبی می باشند. 

گفتنی است کبلیط دبی فروردین 97ه این برج به دست معمارین امریکایی در سال 2004 کلیک خورده و در 2010 افتتاح گردیده است. معماری این برج بر اساس معماریبلیط دبی بهار 97 اسلامی کشیده شده است.

 

 

برج خلیفه

 

برج خلیفه

 


برج العرب دبی

تنها هتل 7 ستاره در جهان که بر جزایر مصبلیط دبی خرداد 97نوعی واقع است و ارتفاع آن 321 متر است و دارای 225 اتاق لوکس و مدرن می باشد. این هتل توسط معماری امبلیط دبی تابستان 97ریکایی برگرفته از معماری اسلامی بنا شده است. نمای بیرونی این بلیط دبی اردیبهشت 97برج همانند نوعی بادبان عربی است و نمای داخلی آن با طلا ساخته شده است.

در طبقات پایینی این برج هتلبلیط دبی فروردین 97ی وجود دارد که دارای اتاق های لوکس و مدرن است و در هر طبقه رستوران هایی با سرو غذاهای دریایی و بین المللی برای مسافرین عزیز تور دبی فراهم است. همچنین این برج دارای زمین تنیسی بزرگ در بلندترین نقطه میزبان مسابقات بین المللیبلیط دبی بهار 97 جهان است.

 

 

برج العرب دبی

 

برج العرب دبی

 


سواحل عمومی و همگانی دبی

یکی از جاذبه های گردشگری اصلی دبی ساحل گربلیط دبی خرداد 97 دی و شنا در سواحل زیبای خلیج فارس است. اما اکثر سواحل در دست هتل ها و رستوران های می باشد. به همین دلیل حاکم وقت تصمیم گرفت تا سواحلی را به بلیط دبی اردیبهشت 97طور رایگان در اختیار عموم قرار دهد. بعضی از این سواحل زیبا عبارت اند از: ساحل کن، ساحل ممزر، ساحل جمیرا که یکی از زیبا تریبلیط دبی بهار 97ن ها و مجهز ترین ساحل هاست، ساحل مرانکو، ساحل کایت، ساحل سان ست و ... که با امکاناتی کامل و مجهز در اختیار مسبلیط دبی فروردین 97افرین عزیز تور دبی قرار داده شده ابلیط دبی تابستان 97ست.

 

 

سواحل عمومی و همگانی دبی

 

سواحل عمومی و همگانی دبی

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی,معرفی بهترین تفریحات دبی,نقاط دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

سرزمین عجایب دبی

سرزمین عجایببلیط دبی خرداد 97 در سال 1996 در دبی افتتاح گردیده است. این مجموعه اولین پارک آبی در دبی می باشد که از سه قسمت پارک آبی، پارک سرگمی رو باز و پارک سر پوشیده تشکیل شده است. پارک آبی سرزمین عجایب شامل یک استخر بزرگ، بلیط دبی اردیبهشت 97استخر موج مصنوعی، رودخانه خروشان و استخر کودکان میبلیط دبی تابستان 97 باشد. در سرزمین عجایب دبی دستگاه های بازی و ماشین در سالن در اختیار مهمانان و مسافران تور دبی قرار می دهند و تمام رده سنی می توانند برای بلیط دبی فروردین 97تفریح و سرگرمی استفاده کنند. از امکانات این پارک آبی می توان به رستوران ها، شتر سواری، بلیط دبی بهار 97سینمای 3 بعدی و .... اشاره کرد. ساعت کاری این مجموعه از 10:00 صبح تا 8:00 شب می باشرزرو بلیط دبید.

سرزمین عجایب دبی

 

سرزمین عجایب دبی

 


آکواریوم دبی

آکواریوم دبی بزرگترین آکواریومبلیط دبی خرداد 97 جهان است. این آکواریوم دارای طول 50 متر و عرض 20 متر و ارتفاع یازده متر نیز می باشد. مسافران تور دبی می بلیط دبی تابستان 97توانند سوار بر قایق بر روی آب حرکت کنند. تونل این آکواریوم دارای چهل و هشت متر اسبلیط دبی اردیبهشت 97ت. باغ وحش دریایی آکواریوم دارای حیوانات دو زیست همچبلیط دبی فروردین 97ون اختاپوستهای بزرگ دریایی، کروکودیل ها، سمور های آببلیط دبی بهار 97ی، اسب آبی، شیر ماهی و دیگر حیوانات دریایی می باشد. ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 12 شب است. قیمت برای اطفال رایگان است. مسافران تور دبی می توانند با خرید بلیط از آکواریوم دبی دیدن نمایندرزرو بلیط دبی.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

 


پیست اسکی دبی

بزرگترین پیست اسکی دنیا در دبی واقعبلیط دبی خرداد 97 شده است که در سال 2005 ساخته شد. این پیست در مرکز خرید مول امارات دبی قرار گرفته است و به مدیریت یکی از ثروتمندان عرب اداره می شود. در اینجا 5 مسیر اسکی به طوبلیط دبی اردیبهشت 97ل 400 متر وجود دارد که ظرفیت 1500 نفر اسکی باز را دارد. در این پیست تمامی وسایل و لباس های مخصوص وجود دارد تا مسافرین تور دبی دغدغه حمل وسایل اسکی را نداشته باشند. جالب است بدانید که در این پیست اسکی مسابقات بین المبلیط دبی فروردین 97للی اسکی نیز برگزار میشود. 

در پیست اسکی دبی حدود 6000 تن برف خالص و سفید وجود دارد که با روشی مهندسی شبلیط دبی بهار 97ده و ترکیبات شیمیایی هر صبح تولید برف میکنند و برای سرد نگه داشتن محیط از پیشرفته ترین وسایل سرمایبلیط دبی تابستان 97شی استفاده می شود. در اینجا انواع وسایل سرگرمی کودکان و محلی برای ساخت مجسمه های یخی وجود دارد تا مسافرین اوقات شاد و مفرحی داشته باشنرزرو بلیط دبید.

 

پیست اسکی دبی

 

پیست اسکی دبی

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,بهترین تفریحات دبی,جاذبه های توریستی دبی,معرفی دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران the edge دبی

یکی از برتریآفر بلیط دبین رستوران های دبی که در ساحل رویال واقع شده، رستوران د ادج است که به معنی لبه می باشد. سبک منوی این رستوران اروپایی و بین المللی است که مسافرین عزیز تور دبی می توانند در دو فضای باز و سرپوشیدهبلیط دبی تابستان 97 غذای خود را میل نمایند.

با توجه به مناسب بودن قیمت غذاهابلیط دبی بهار 97ی این رستوران، بسیار مورد توجه گردشگران و توریستان عزیز می باشد. مسافرین عزیز می توانند از 11 صبح تا 10 شب برای سرو صبحانه، نهار و شام به رستوران د ادج مراجعه نمایند.

 

 

رستوران the edge دبی

 

رستوران the edge دبی

 


رستوران آبشار دبی

یکی از اولین رستوران های آفر بلیط دبیایرانی که در سال 2000 افتتاح گردید رستوران آبشار می باشد که تا به امروز 2 شعبه دیگر نیز افتتاح کرده است. این رستوران بسیار مورد توجه ایرانیان و غیر ایرانیان قرار گرفت که با دکوراسیون و معماری خاص و با شکوه خود مشتریان زیادیبلیط دبی تابستان 97 دارد. 

مسافرین عزیز تور دبی که علاقه مند به خوردن غذاهای با کیفیت و البته ایرانی هستند می توانند با پرداخت قیمتی مناسبلیط دبی بهار 97ب بهترین غذا را میل کنند و از فضای آرامشبخش این رستوران لذت ببرند.

 

رستوران آبشار دبی

 

رستوران آبشار دبی

 


رستوران و بار ایتالیایی سولو

در مرکز شهر رستورانی ایتالیایی وآفر بلیط دبیاقع شده است. که غذاهای خانگی و بین المللی ایتالیا را سرو می کند. مایحتاج این رستوران برخی بنا به برداشت دبی و برخی وارد می شوند. رستوران سبکی مدرن و شیک دارد که تجربه ای هیجان انگیزی را ربلیط دبی تابستان 97قم میزند. 

مسافرین عزیز تور دبی علاقه مند به غذاهای ایتالیایی می توانند برای صرف ناهار از ساعت 12:30 تا 3:30 ظهر و برای صرف شابلیط دبی بهار 97م و بار از ساعت 7 بعد از ظهر تا 1 بامداد به رستوران مراجعه کنند.

 

 

 رستوران و بار ایتالیایی سولو

 

رستوران و بار ایتالیایی سولو

 


رستوران مجلس البهار دبی

در کنار برج العرب دبی رستوراآفر بلیط دبینی کویری و ساحلی به نام مجلس البهار واقع شده است که فضایی رمانتیک و آرام را برای مهیمانان عزیز تور دبی فراهم می آورد. این رستوران انواع  غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای را سرو می کند. تماشا کردن غروب خورشبلیط دبی تابستان 97ید یکی از لذت بخش ترین ویژگی های ساحلی و کویری بودن این رستوران است.

یکی از ویژگی های جالب این رستوران این است که در کنار آن نمایش اسب سواری، مجلس حنابندون و ... برگزار می شود که مبلیط دبی بهار 97همانان را بسیار سرگرم خواهد کرد.

 

رستوران مجلس البهار دبی

 

رستوران مجلس البهار دبی

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,بهترین رستوران های دبی,رستوران the edge دبی,رستوران آبشار دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران ژاپنی okku دبی

یکی از بهترین بلیط دبی خرداد 97 و معروف ترین رستوران های ژاپنی دبی، رستوران اکو است که دارای منوی غذایی ژاپنی و دریایی اسبلیط دبی اردیبهشت 97ت که بسیار طعم متفاوت و لذیذی دارند. سرو غذاهای آن در بشقاب های متفاوت و زیبا می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی و اهالی دبیبلیط دبی تابستان 97 است. 

مسافرین عزیز که علاقه مند به تجربه مکان ها و غذاهای متنوع هستند می توانند به این رستوران بیایند و از غذای سفارش داده خود لذت ببرند و روزی متفاوت ربلیط دبی بهار 97ا در کنار دوستان و خانواده خود سپری نمایند.بلیط دبی فروردین 97

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

 

رستوران ژاپنی okku دبی

 


رستوران مک دونالدز دبی

یکی از معروف ترین رستوبلیط دبی خرداد 97ران های زنجیره ای جهان، مک دونالدزبلیط دبی اردیبهشت 97 است که بسیار طرفدار دارد. این رستوران در اکثر کشورهای جهانبلیط دبی بهار 97 شعبه دارد که یکی از بهترین ها در دبی واقع می باشد. رستوران مک دونالدز واقع در مدیا سنتر دبی می باشد که آماده خدبلیط دبی تابستان 97مت به مسافرین و گردشگران تور دبی هستند.

مسافرین عزیز که به دنبال فست فودی خوب هبلیط دبی فروردین 97ستند می توانند به این رستوران سر بزنند و از غذای خود لذت ببرند.

 

 

رستوران مک دونالدز دبی

 

رستوران مک دونالدز دبی

 


رستوران The IVY دبی

یکی از رستوران های خوب شهر دبلیط دبی خرداد 97بی که در مرکز شهر قرار گرفته است، رستوران آی وی می باشد که سبکی بریتانیایی دارد. منوی غذاهای این ربلیط دبی بهار 97ستوران انگلیسی و بین المللی است که با بهترین کیفیت عرضه می گردد. معماری و چیدمان اینبلیط دبی اردیبهشت 97 رستوران کاملا غربی است و میهمانلن حسی کاملا غربی دارند به گونه ای که در لندن غذا میل می بلیط دبی تابستان 97نمایند.

مسافرین عزیز تور دبی می توانند به همراه خانواده خود ببلیط دبی فروردین 97ه این رستوران بیایند و از غذاهای با کیفیت آن نهایت لذت را ببرند.

 

رستوران The IVY دبی

 

رستوران The IVY دبی

 


رستوران The Scene دبی

 یکی از بهترین رستوران های تازه تابلیط دبی خرداد 97سیس دبی رستوران انگلیسی سن است که توسط آشپز مجرب انگلیسی به نام سایمون ریمر تاسیس و افتتاح گردیدبلیط دبی بهار 97ه. این رستوران سبک و معماری انگلیسی دارد اما انواع غذاهای بین المللی وبلیط دبی اردیبهشت 97 ترکیبی را با بهترین کیفیت سرو می کند.

رستوران the scene در طبقه چهارم هتل مارینا واقع می باشد که از 12 ضهر تا 2 بامداد آماده پذیربلیط دبی فروردین 97ایی از مهمان خود است. گفتنی است این رستوران در دبی تک می باشد. مسافرین عزیز تور دبی می توانند شبکی آرام و دلپذیبلیط دبی تابستان 97ر را تجربه کنند.

 

رستوران The Scene دبی

 

رستوران The Scene دبی

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های دبی,رستوران های مجلل دبی,رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالمبلیط دبی از تهران یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در جزیره نخل جمیرا وابلیط دبی از شیرازقع شده است. این هتل دارای یک آکواریوم زیر آبی، پارک آبی، استخر دلفین می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، مرکز آب درمانی، خدمات درمانی گسترده صورت و بدن، سالن های ورزشی و.... اشاره کردبلیط دبی بهار 97. این هتل از اتاق های مجهز تشکیل شده است و از امکاناتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویبلیط دبی تابستان 97ه مطبوع و.... برخوردار است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم اندازی بسیار خوب می باشد. مسافران و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی

 


هتل دوسیت تانی دبی

هتل 5 ستاره دوسیت تانی در مرکز و قلبلیط دبی از تهرانب منطقه مدبی مال قرار گرفته است. طراحی ایبلیط دبی از شیرازن هتل به سبک تایلندی طاحی و دکور شده است. هتل دوسیت تانی دبی دارای اتاق های لوکس بوده و از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حبلیط دبی تابستان 97مام مدرن و... برخوردار است. از امکانات رفاهی می توان به اینترنت رایگان، استخر بر روی پشبلیط دبی بهار 97ت بام، رستوران ها، سالن زیبایی و.... اشابلیط دبی تابستان 97ره کرد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود. این هتل با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.

هتل دوسیت تانی دبی 

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

 


هتل تاج دبی

هتل 5 ستاره تاج در منطقه خلیج تجاری و برج خلیفه دبی واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق می باشبلیط دبی از تهراند و از امکاناتی ویژه ای مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و .... می باشبلیط دبی از شیرازد. میهمان و مسافران تور دبی می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و بریتانیایی را سرو کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ، صندوق امانات، خشک شویی، سالن ورزشی، اسبلیط دبی تابستان 97تخر رو باز، جکوزی، اینترنت در لابی و اتاق و.... اشاره کرد. فاصله این هبلیط دبی بهار 97تل تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر است. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل مجلل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

 


هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در خیاببلیط دبی از تهرانان شیخ زاید واقع شده است. هتل رادیسون رویال دارای 52 طبقه و 471 اتاق می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانبلیط دبی از شیرازاتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، تهویه مطبوع و.... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، ماساژ مرکز تناسب اندام، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، مرکز تجارت، فروشگاه هدایا و سوغات، سالن هابلیط دبی بهار 97ی متعدد همایش و کنفرانس و.... اشاره کرد. هتل رادیسون روبلیط دبی تابستان 97یال فاصله کمی با مترو دارد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر رفت و آمد کنند.

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف دبی,هتل آتلانتیس پالم دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()