هتل های کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ایران کیش که هتل 5 ستاره بین المللی است در مرکز جزیره کیش واقع شده است.این هتل در 2 برج جداگانه است که اتاقهای ضلع شمالی رو به چشم انداز زیبای دریا و ضلع جنوبی این هتل رو به جزیره و پارک بزرگ کیش می باشد.این هتل تور کیش جدیدترین سیستم تهویه را دارا می باشدهتل در سال 84  و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع تاسیس گردیدو ساخت آن هشت سال طول کشیده است.هتل ایران کیش دارای زیربنایی به اندازه 12000 متر مربع نیز می باشد همچنین دارا 22 واحد 50 تا 70 متری نیز هست این هتل تور کیش 94 دارای امکاناتی از قبیل استخر،صبحانه ،ناهار و استقبال فرودگاهی نیز می باشد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

 

این هتل 1 ستاره که در سال های گذشته "آرامش" نام داشته. این هتل به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارد مورد استقبال مسافرین تور کیش قرار دارد. این هتل شامل اتاقهای 4 و 5 تخته میباشد که قیمتی ارزان و مناسب دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

 

هتل تماشا کیش یکی از هتل های 3ستاره جزیره کیش میباشد که در میدان امیر کبیر جزیره قرار دارد و در موقعیتی عالی بنا شده است و همچنین کنار ساحل خلیج همیشه فارس و مراکز خرید جزیره کیش میباشد .امکانات این هتل تور کیش شامل ترانسفر فرودگاهی، صبحانه و نهار، تخفیف مراکز تفریحی مثل پارک دلفین ها و.. را دارست. هتل تماشا کیش در سال 91 باز سازی شده و اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون با ماهواره، سیتم تهویه، مینی بار و صندوق امانات میباشد و همچنین دارای رستوران و کافی شاپ در هتل برای میهمانان تور کیش 94 میباشد.

 

هتل فلامینگو از هتل های چهار ستاره بسیار لوکس و زیبا میباشد که ساختمان آن شبیه به دلفین طراحی شده است.  آدرس این هتل تور کیش : کیش ٫ بلوار امير كبير، خيابان دريا میباشد.

 

هتل آبادگران کیش از هتل های 2 ستاره جزیره میباشد که دارای سوئیت های بسیار مجهز و زیبا میباشد. این هتل ساحلی بوده و مسافران تور کیش 94 میتوانند در کنار ساحل خلیج همیشه فارس به دوچرخه سواری و سرو غذا بپردازید.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: