رستوران های مشهد
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های مشهد

رستوران شورورزی مشهد

این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند . این رستوران دارای سابقه درخشان در رستوران داری است . قیمت مناسب و کیفیت غذا ها متناسب با قیمت آنها از جمله مزایای این رستوران می باشد . همچنین این رستوران از فضای مناسبی برای پذیرایی برخوردار است . مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین خاطرات را رقم بزنند.

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافرانی که در هتل مشهد هستند میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: