مراکز ورزشی کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

مراکز ورزشی کیش

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش آبان 94 از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش پاییز 94 در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 

باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها ومانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .در تور کیش آبان 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعثشده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند بهترین خاطرات را تجربه کنند.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط:

پیست باگی کیش

باشگاه سوارکاری کیش

تور کیش لحظه آخری





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش , بهترین مراکز ورزشی کیش , معروف ترین مراکز ورزشی کیش , جالب ترین مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: