دیدنی های چین
نوشته شده توسط : azar yousefi

دیدنی های چین

شهر لی جیانگ چین

شاید بتوان لی جیانگ که یکی از شهر های دیدنی چین است ونیز از نوع چینی دانست. اگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. مسافران تور چین از این شهر زیبا دیدن نمایند.

شهر لی جیانگ از جاذبه های دیدنی چین و یکی از زیباترین شهرهای چین است که در تور چین نباید فراموش شودگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. مسافران تور چینمیتوانند با رفتن به این منطقه توریستی بهترین خاطرات را برا خود رقم بزنند.

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

 

جشنواره یخ و برف هاربین چین

در حالیکه بسیاری از شهرهای آمریکا با رکورد شکنی سرمای شدید دست و پنجه نرم می کنند، مسئولین شهر هاربین چین در تدارک بودند تا جشنواره سالانه برف و یخ را در سال ۲۰۱۴ آغاز کنند. این جشنواره که یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی از این نوع است و در چین شهرت زیادی دارد، امسال نیز با زیبایی هر چه تمامتر و با آتش بازی مخصوص شب سال نوی میلادی افتتاح شد.در تور چین میتوانید از این جشنواره زیبا دیدن نمایند.

بناهای عظیم و غیر قابل باوری از یخ ها و برف ها در این مکان احداث شده اند که اکثر آنها از یخ های رودخانه سونگا (Songhua River) درست شده اند. در کنار این مجسمه های یخی، سرسره های یخی و جشنواره غذاهای سنتی نیز برای نشاط هر چه بیشتر این جشنواره وجود دارد. اکثر بازدیدکنندگان این جشنواره، سرمای هوای بیشتر را در شب تحمل می کنند و ترجیح می دهند در شب از این مجموعه دیدن کنند زیرا نورهای رنگارنگ درون و بیرون این مجسمه ها و بناهای یخی، زیبایی آنها را چندین برابر می کند. مسافران محترم تور چین میتوانند با رفتن به جشنواره یخ و برف هاربین لذت ببرند.

جشنواره یخ و برف هاربین

جشنواره یخ و برف هاربین

مطالب مرتبط:

شهر لی جیانگ چین

 

جشنواره یخ و برف هاربین چین

تور لحظه آخری چین





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: