هتل های 3 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل لیون استانبول   سه ستاره

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول ، در منطقه تقسیم  شهر استانبول واقع شده است و تا دانشگاه دو کیلومتر فاصله دارد. هتل به میهمانان و مسافران خود اینترنت رایگان  و اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع را مهیا کرده است و رستوران هتل انوع مختلف غذاها و خوراکهای ترکی را تدارک دیده است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

اتاقها به صورت ساده طراحی شده است و از تلفن، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، حمام شخصی مجهز می باشند.هتل برای مسافران و میهمانان خود گردش شهری را ترتیب بدهد.  خدمات و امکانات اتوشویی و خشکشویی برای میهمانان ارائه می دهد .هتل دو کیلومتر تا بازار بزرگ  وپانزده دقیقه با اتومبیل تا موزه ایا صوفیه فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آستین استانبول سه ستاره

 هتل آستین استانبول

در مرکز شهر تاریخی استانبول هتل آستین استانبول قرار گرفته است و به دریای مرمره نزدیک می باشد. اتاقهای هتل دارای امکاناتی مانند: تلویزیون LCD، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک،  میز کار، حمام اختصاصی مدرن و یخچال تجهیز شده است. هتل که در منطقه سلطان احمد واقع شده است هیجده کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو کیلومتر تا باشگاه اسب سواری شهر و فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. و در کمتر از 10 دقیقه میتوانید به مسجد ایا صوفیا برسید . همه روزه  بوفه صبحانه، دفتر گردشگری و پذیرش شبانه روزی در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. بنا بر درخواست علاقه مندان، وسیله ایاب ذهاب هم در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل با انواع غذاهای متنوع و لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . همچنین صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید برای تبدیل ارز خود کمترین زمان را صرف کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: