بهترین تفریحات آنتالیا
نوشته شده توسط : azar yousefi

آبشار دودن آنتالیا

در 28 کیلومتری جاده تور آنتالیا خرداد 97 قدیم آنتالیا-بوردور آبشاری زیبا واقع شده است که بسقیمت تور آنتالیا یار دیدنی و لذت بخش است. آبشار دودن از دو چشمه جوشان پیتور آنتالیا اردیبهشت 97نارباشی در منطقه گوزلر سرچشمه می گیرد. 

این آبشار  پستور آنتالیا تابستان 97 از طی مسیری 14 کیلومتری از گودالی به نام وارساک جاری شده و پس از یک جریان کوتاه مجدد از طرف دیگر به گودال متور آنتالیا فروردین 97ی ریزد. انتهای مسیر آب آبشار دودن به دریای مدیترانه ختم می شود. به مسافرین تور آنتالیا پیشنهاد می شود حتما از این آبشار زیبا دیدن کنند.

 

  

 آبشار دودن آنتالیا

 

آبشار دودن آنتالیا

 


پارک ملی درهٔ کوپرولو

در 92 کیلومتری آنتالیا تنگه ای وجودتور آنتالیا خرداد 97 دارد که که طول آن 14 کیلومتر و عمق آن به 400 متر می باشد. این تنگه در پارک جنگلی و ملقیمت تور آنتالیای آنتالیا واقع شده است. در این تنگه انواع حیواناتی همچون آهو، خرگوش، تور آنتالیا اردیبهشت 97خرس، گرگ و ... وجو دارد و پوشش گیاهی آن بی نظیر است. 

در کنار این تنگه تور آنتالیا فروردین 97رودحانه کوپرو امتداد یافته که دارای انواع آبزیان همچون ماهی قزل آلا است که باعث شده انواع رستوران های دریایی برای پذیرایی از مهمانانتور آنتالیا در این نطقه دایر شود. گفتنی است که این منطقه یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای قایق سواری می باشد. مسافرینی که علاقه مند به طتور آنتالیا تابستان 97بیعت گردی و همچنین قایق سواری هستند حتما از این جای بکر دیدن قیمت تور آنتالیاکنند.

 

 

پارک ملی درهٔ کوپرولو

 

پارک ملی درهٔ کوپرولو

 


چتربازی در آنتالیا

مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند بتور آنتالیا خرداد 97ه تجربه های مهیج هستند می توانند در سفر خود به آنتالیا چتربازی را تجربه کنند. در ارتفاع 700 متری از سطح زمین با آمقیمت تور آنتالیاوزش هایی که از قبل مربیان داده اند می توانید آسمان زیبای آنتالیا را تماشا کنید. این تفریح یکی از بهتتور آنتالیا اردیبهشت 97رین تفریحات آنتالیا می باشد. که به مدت 30 دقیقه می توان در آسمان معلق بود. لازم به ذکر است مسافرین عزیز قبل از پرتور آنتالیا تابستان 97واز حتما از پوشش مناسب برخوردار باشند و همچنین از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنند.تور آنتالیا فروردین 97

 

چتربازی در آنتالیا

 

چتربازی در آنتالیا

 





:: برچسب‌ها: بهترین تفریحات آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: